Hello everyone in J1 class! This is Miharu from MEL School.
It’s Monday, August 19th, 2019.
It was sunny till evening but started raining hard later on today.
「Engage」と「BridgeWork」について、以下のレッスン内容と課題をみて取り組んでください。次回サポートタイムやレッスンの中で解説、確認をします。
My dad usually drinks coffee for breakfast. I sometimes drink milk for breakfast.
主語によって変化する動詞の運用練習をしました。
主語によって変化する動詞の運用練習をしました。
~Today's Dictation and STT(Speech to Text)~
STT=>
Ron usually goes to bed at eleven and gets up at six. So he sleeps for seven hours on weekdays.
Ron usually goes to bed at eleven and gets up at six. So he sleeps for seven hours on weekdays.
※5段階評価と目安:A(100%) B+ (80%以上) B(55%以上)B- (40%以上)C (40%未満)
Lesson Review
1. Engage
Unit3 Favorite People- Grammar p.33
(Ex-1&2は、p.32の内容に関連付けて、Ex-4は写真に合うように答えを書きましょう)
2. TypingUnit3 Favorite People- Grammar p.33
(Ex-1&2は、p.32の内容に関連付けて、Ex-4は写真に合うように答えを書きましょう)
Lesson-11 X, W and ;
3. Bridge Work 1
[Chapter5 Unit2]
Grammar and Communication-1 (p.73-75)
Ex-1 #1, #2, #3-a
Grammar and Communication-1 (p.73-75)
Ex-1 #1, #2, #3-a
【Homework】課題
Engage: Unit3 Grammar (p.33)
Bridge Work 1: Ex-1 #1, #2, #3-a (p.74-75)
スピーチコンテストのノート: 段落ごとに気をつける点を書き出す
*お休みした人は課題に加えて、上記の活動内容にもわかる範囲で取り組み、サポートタイムで補講を受けてください。
Bridge Work 1: Ex-1 #1, #2, #3-a (p.74-75)
スピーチコンテストのノート: 段落ごとに気をつける点を書き出す
*お休みした人は課題に加えて、上記の活動内容にもわかる範囲で取り組み、サポートタイムで補講を受けてください。
Have a nice week!
See you on Thursday.
Miharu
Miharu
0 件のコメント:
コメントを投稿