Hello everyone in J1 class!
This is Miharu from MEL School.
This is Miharu from MEL School.
It’s Thursday, January 9th, 2020.
It was sunny today.
※1月13日月曜日は祝日ですがレッスンがあります。
※1月13日月曜日は祝日ですがレッスンがあります。
Bridge Work-1では、過去表現に必要な、動詞の活用ルールや発音と、過去について詳細に述べるフレーズを学習し、例文を通してパターン練習を行いました。
~Today's Dictation and STT(Speech to Text)~
STT=>Fred hurried to school this morning. We learned about the news two days ago. I listened to music after dinner. Jennifer lived in Yokohama.
※5段階評価と目安:A(100%) B+ (80%以上) B(55%以上)B- (40%以上)C (40%未満)
※5段階評価と目安:A(100%) B+ (80%以上) B(55%以上)B- (40%以上)C (40%未満)
Lesson Review
1. Typing
1. Typing
Talk about your daily life.
How was your winter holiday?
2. Engage
Unit 8 Free Time
Exploring the topic (p.74)
How was your winter holiday?
2. Engage
Unit 8 Free Time
Exploring the topic (p.74)
3. Bridge Work
[Chapter10 Unit2]
Key Communication Test
[Chapter11 Unit1]
Grammar and Communication-1
Ex-1 #1, #2, #3
Key Communication Test
[Chapter11 Unit1]
Grammar and Communication-1
Ex-1 #1, #2, #3
【Homework】課題
Bridge Work1: [d]の発音で終わる規則動詞 1. borrow~ 12. play, Ex-1 #1, #2, #3(p.172-173)
*お休みした人は課題に加えて、上記の活動内容にもわかる範囲で取り組み、サポートタイムで補講を受けてください。
*お休みした人は課題に加えて、上記の活動内容にもわかる範囲で取り組み、サポートタイムで補講を受けてください。
Have a good weekend!
See you on Monday.
0 件のコメント:
コメントを投稿