2016年11月30日水曜日

Lesson Report Junior-1 November 30th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you today?
It's Wednesday, November 30, 2016.
It's cloudy and cold today.
What are you doing now?
Engageではいろいろなteenager の日常についてのVideoを見ました。
2チームに分かれてクイズ対決をしました。
なかなか難しかったですね。
そして、みんなの好きなスポーツについて質問しあいましたね!

Bridge Workでは me, him, us などの使い方をさらに練習しました。
あまりよくわからなかった人はもう一度よく読み返してしっかり理解しましょう。

次回のスピーチのトピックは Family activities です。
長期休暇や日常的に家族で行うことについて発表しましょう。

<Lesson Review>
Warm up: Questions, questions, questions!
Song  Hello, Goodbye

Engage Units 5-6 
Watch video about interviews and do the worksheet


Bridge Work
Chapter 8 Unit 1
Grammar and Communication-2 Verbs to learn
Exercise-1 #1-a and 1-b
Grammar and Communication-3  Let's ...
Exercise-3


Enjoy the rest of the week!
See you on Saturday!

Towako






























































0 件のコメント:

コメントを投稿