2016年12月5日月曜日

Lesson Report Junior-1 November 3rd

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you today?
It's Monday, December 5, 2016.
It's sunny and beautiful today.
What are you doing now?
Engageではみんなに英語のslogan を考えてもらいました。
なかなか良いものができましたね!

Bridge Workでは me, him, us などの使い方をさらに練習しました。
Fred is late again!
次回はKey Communicationのテストです。
しっかり練習しておきましょう。

Christmas song の練習も始まりました。
少し速い曲ですが、上手に歌えるように頑張りましょう!

The next speaker is Kaho
Get ready for your speech!
鏡の前で練習して、笑顔ではっきり大きな声で発表できるようにしましょう。

<Lesson Review>
Warm up: Questions, questions, questions! 
Song : All I want for Christmas is you

Engage Unit 7  This is me
Introducing the topic
Vocabulary: Preferences


Bridge Work
Chapter 8 Unit 1
Grammar in Use  The tennis match-1
Key Communication practice

Chapter 8 Unit 2
Grammar and Communication-1  mine, yours
Exercise-1
Grammar and Communication-2 whose, which

Have a great week!
See you on Wednesday!

Towako










0 件のコメント:

コメントを投稿