2016年9月17日土曜日

Lesson Report Junior-1 September 16th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you today?
It's Saturday, September 17, 2016.
It's sunny and cloudy today.
昨日もみんな大きな声で練習ができました。
Great job!
EngageではNew YorkのCentral Park, Madison Square Garden, Empire State Building, Macy's. について学びました。行ってみたいと思った人が多かったようですね!
Bridge Workではこれまで学習した動詞を使ってRonやJulieの日常生活の文章を完成させましたね!
クイズにもみんな積極的に答えられました。
Wonderful!

Our speaker yesterday was Kaoru.
She talked about herself and her school.
She did a great job! とてもわかりやすく発表ができましたね!
The next speaker is Ami.
Get ready for your speech!
鏡の前で練習して、笑顔ではっきり大きな声で発表できるようにしましょう。

<Lesson Review>
Greeting How was your day?
Song  Please Mr. Postman
This is Phonics Murmuring Vowels (2)
Check the key words
Sing the jingle
Speaking

Engage Unit 4 My favorite places
Reading New York The center of the city

Bridge Work
Chapter 5 Unit 1
Exercise-2 #4-6
Grammar in Use Julie's daily routine #1


Have a great three-day weekend!
See you on Tuesday.

Towako



















0 件のコメント:

コメントを投稿