2016年9月28日水曜日

Lesson Report Junior-1 September 27th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you today?
It's Wednesday, September 28, 2016.
It's cloudy and humid today.
Do you want to go to Casa Bonita in Denver someday?
昨日はUncle Arnieも住んでいるColorado州のDenver にある変わったMexican restaurantについて学びました。
質問への答え方が難しくてみんな手こずりましたが頑張りましたね!
Bridge Workではthe twelve months of the year, four seasons, the weather を使って会話やゲームをしました。すべて書けて使えるようにしましょう。
Our speaker yesterday was Haruki.
He talked about his daily routine and the things he does on weekends.
The next speaker is Kengo.
Get ready for your speech!
鏡の前で練習して、笑顔ではっきり大きな声で発表できるようにしましょう。

<Lesson Review>
Greeting How was your day?
Song  Please Mr. Postman

Engage Unit 4 My favorite places
Grammar W29
Reading W30

Bridge Work
Chapter 5 Unit 2
Grammar and Communication -2
The twelve months of the year, four seasons, the weather
Exercise-2


Enjoy the rest of the week!
See you on Friday!

Towako


























0 件のコメント:

コメントを投稿