2016年4月12日火曜日

Lesson Report Junior-1 April 12th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you today?
It's Tuesday, April 12, 2016.
It's sunny and cold today.
今日のレッスンでは Phonics jingleのペア対抗戦を行いました。
決勝ペアはどちらもとても速く正確に言えましたね。
Great!
When is your birthday?
What's your favorite food?
What's your favorite animal?
などの応答もたくさん練習しました。
みんなスラスラ質問したり答えたりできるようになってきましたね!
Bridge Work では新しいGrammar and Communicationの練習をしました。
文を覚えるのが速くなってきましたね。
Excellent!!

<Lesson Review>
Greeting 
Warm up Hi … How are you? You look good!
This is Phonics  alphabet jingle Plus  
Engage The twelve months of the year (page 6)
Animals (page 7)
Activity: When is your birthday?
What's your favorite animal?
Grammar and Communication-2. I am not ...
Practice the sentences.
Writing the examples
Word Box #2 Foods => Bingo


Have a wonderful week.
See you on Friday!

Towako



0 件のコメント:

コメントを投稿