2016年4月2日土曜日

Lesson Report Junior-1 April 2nd

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you today?
It's Saturday, April 2, 2016.
It's cloudy today.
今日からMEL School でのレッスンがいよいよ始まりましたね!
初めての100分間のレッスンでしたが、みんな最後まで集中してとてもよく活動ができました。
Great job!
最後は数字のクイズを自分で作りました。
難しい問題を作った人もいましたね。
Great!
英語でしっかりコミュニケーションが取れるようにこれから毎回頑張りましょう。
MEL School で練習して、いつか自分のことばとして英語を使えるようになりましょう。
That's My English Learning!

<Lesson Review>
英語のあいさつ
Hello! How are you?
I'm good/happy/thirsty/sleepy/tired/great ...
Nice to meet you./Good to see you.
What's your name?
How do you spell ...?
ヘボン式ローマ字の使い方の練習
アルファベットフォニックス  A says "a, a" apple...
Engage  Numbers 数字を使ったゲーム、クイズ


Have a great week.
See you on Wednesday!

Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿