2016年4月13日水曜日

Lesson Report Junior-1 April 13th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you today?
It's Wednesday, April 13, 2016.
It's cloudy and rainy today.
今日のレッスンでは Phonics jingleのペア対抗戦を行いました。
決勝ペアはどちらもとても速く正確に言えましたね。
Great!
When is your birthday?
などの応答もたくさん練習しました。
みんなスラスラ質問したり答えたりできるようになってきましたね!
Bridge Work ではGrammar and Communicationの書き取り練習をしました。
口頭ではみんな上手に文が言えるようになりました。
Excellent!!
今日書けなかったところはおうちで練習してみましょう。
次回もう一度チャレンジしましょう!

<Lesson Review>
Greeting 
Warm up Hi … How are you? You look good!
This is Phonics  alphabet jingle Plus  
Engage The twelve months of the year (page 6)
Activity: When is your birthday?
Grammar and Communication-1 I am ...
Practice the sentences.
Writing the examples
Word Box #2 Foods => Bingo


Enjoy the rest of the week.
See you on Saturday!

Towako




0 件のコメント:

コメントを投稿