2016年4月10日日曜日

Lesson Report Junior-1 April 9th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you today?
It's Sunday, April 10, 2016.
It's sunny and warm today.
昨日のレッスンでは、新しいPhonics jingleに挑戦しました。
とっても速く正確に英語を言わなければいけないので大変ですが、どちらのチームもとてもよくできました。Great!
そしていよいよBridge Work での学習がスタートしましたね。
毎回レッスンでしっかり練習していけば必ず力がつくので頑張りましょう!
クラスのみんなに好きな曜日についても聞きました。
What is your favorite day of the week?
と聞けばOKですね。たくさん練習したらみんな上手に質問して答えることができました。
Excellent!!

<Lesson Review>
Greeting 
Warm up Hi … How are you?
This is Phonics  alphabet jingle Plus   Bingo & Bongo  Worksheet   
Engage Classroom objects (page 6)
Days of the week (page 6)
Activity: What is your favorite day of the week?
Bridge Work
Grammar and Communication-1  


Have a great week.
See you on Wednesday!

Towako



0 件のコメント:

コメントを投稿