2018年6月29日金曜日

Lesson Report Primary June 29th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's June 30, 2018.  
Today is the last day of June! 
Typingでは o, a を練習しました。 
I like apples. 1分でいくつtypeできるか勝負をしました。
Good work!
Picture Dictionary Unit 26(1)Pirate Shipの単語をCDで確認し、リピートしました。
新しい単語をノートに書きました。
KISO EIGO   Lesson 58, 59を学習しました。
CDを聞き、words and phrases をリピートし、ロールプレイングをしました。Do you have ...?  How about ...?の文作りをしました。
Edmodoで先生にメッセージを書きました。

<Lesson  Review>
Typing practice. Type letters o, a.  Type sentence* I like apples.
Picture Dictionary Unit 26 (1)Listen to the CD, repeat, sing the chant. 
Write new words in the notebook.
Kiso Eigo June issue  Lesson 58,59.   Do words and phrases  do role-playing   Make sentences
Edmodo   Write teacher a message. 

See you!  
* Please bring your KISO EIGO July issue next week!!  

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿