2020年9月29日火曜日

Lesson Report Junior-2 September 28th

 Hello everyone! 

This is Towako from MEL School.

It was rainy and chilly today.

What's the weather going to be like tomorrow?

We will have a rainy weekend. Please enjoy yourself at home!

See you on Monday at 7:45!

サポートタイムを希望する人はメッセージを送ってください。

<Lesson Review>

Bridge to MEL 2 

(p. 46) Verbs from Book 1 #82-90 

82 ジェニファーは私を見て微笑みました。

82 私はメガネを探しています。

83 ルナは去年彼女の英語の試験に通りました。

84 私たちはふつう放課後にテニスの練習をします。

85 激しい雨が1時間前にやみました。

85 シンディーはけっして読書をやめません。

86 サリーはけっして彼女のテストの点について話しません。

87 私は毎日フレッドと学校へ歩いていきます。

88 私は自分の服を週に1回洗います。

89 私の家族はけっして食事中にテレビをみません。

90 私の母は平日は9時から5時まで働いています。

90 私たちは今、Bridge Workに取り組んでいるところです。


Bridge to MEL 2

Chapter 17 Unit 1  

(p. 78) Grammar and Communication-3 

Study the examples. => Repeat after audio.


Speech Navigator-2 Unit 1

Review the report to write a better one this time. 

Talk about yourself: Study question #7

Phrase Station: Learn how to answer the question and practice the phrases. 


基礎英語2(9月号)

Lesson 76 Over to you

Pick out the examples by students. => Practice saying them out loud all together. 

 Lesson 77 Chunk Reading (aloud)

(p. 76-) Talk about the story and Read the text out loud all together. => Pair repeating. => Study Today’s Point. => Practice ‘CAN-DO Practice’ all together.

0 件のコメント:

コメントを投稿